Hej hej hallå dagboken!

I´m back...av någon anledning. Har haft en liten paus från detta. Vet inte vad jag tycker om att blogga igentligen. Men tydligen så tycker jag det är tillräckligt kul för att ha den kvar. Nu helt plötsligt vart jag sugen på ett inlägg vilket inte betyder att det kommer komma ett till inom kort men man vet ju aldrig!

Känner mig stressad, inte alls likt mig. Är mer av den laid back typen som alltid räknar kallt med att allt ordnar sig så att stressa är bara dumt. men av någon anledning kan jag nu inte slappna av ordentligt. Är iof ganska mycket nu, mer än det har varit på väldigt länge men jag brukar vara som effektivast när det är så men nu händer ingenting!! Skulle behöva packa klart inför Norrland, skulle behöva plugga för att ha tid att vara där. Vi bestämde oss tidigt att det inte var någon idé att börja med Wilda på dagis innan Norrland. Det skulle i stort sett bara vara en inskolning sen åka bort i en vecka vilket ev skulle kunna leda till att vi fick börja om med inskolning. Vi tyckte det var bättre att pussla lite dessa veckor. I slut änden kommer det säker vara så också men just nu är det svårt att hinna med. När jag måste vara på Universitetet är Janne hemma med Wilda och när jag kommer hem åker han iväg och jobbar.
Jaja, ska väl inte klaga men det är MYCKET nu. Men eftersom han är han, jag är jag och hon är hon så kommer det ordna sig!

Kanske kommer en till uppdatering under veckan med en rapport från älgskogen. Håll utskik!

So long///Carro

Skulle säga det också att kommentarer är bland det bästa jag vet. Det behöver inte vara mycket bara det är nåt!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Hur går det med läsandet? Själv började jag igår... Nu har jag tagit mig igenom den första boken och tänker ta en promenad innan jag läser mer...så tråkigt... Men troligtvis nödvändigt att hinna innan måndag...

Ha det gott och lycka till i norrland=)

Postat av: Eva, organisatören

Kan det vara så att du och Peter är släkt? Äh, det ordnar sig...vi hinner, det är lungt, det tar vi sen...Han är dock aldrig effektiv när han väl blir stressad...Bara när han själv har motivation och känner för det eller när jag tjatat tillräckligt länge så han blir ilsk:)

Kanske ska ge det tipset till Janne?!haha

Själv är jag en planerare ut i fingertopparna och skulle förmodligen skrivit "packlistor" för två veckor sen och packat färdigt för en vecka sen...kan vara lite drygt det med i bland...Lite kontrollbehov eller vad? :)



Ha det så bra i Norrland och ta hand om er och kör försiktigt!

Stanna och vila någon timme om ni blir trötta på färden...

Bättre sent än aldrig!

Men om jag känner er rätt så brukar ni oftast resonera så ;) moahahaha



Puss och kram till er och skitjakt på er!

2009-09-11 @ 18:31:35
URL: http://mrsmama.blogg.se/
Postat av: bess

Hörde att det blev tungt med avresan, men med lite is i magen löser det sig alltid. Får säga som Eva; skitjakt på er och glöm inte att njuta av Norrlands vackra natur. Kram

2009-09-13 @ 12:44:30
Postat av: Ebba

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 16:29:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback