Striberg, viktminskning och kärlek

Kvällen har tillbringats i Striberg. Det bjöds på god mat och Robinson! Är nog något att försöka följa. Känns dock som om det har gått lite för långt. Det blir liksom värre för varje säsong. Tydligen skulle det ta tre veckor innan dom skulle få något att äta! Men men, vad ska man annars tillbringa lördag kvällarna med?


Snart har ännu en vecka gått på min väg mot färre kilon. Vägning måndag morgon så återkommer jag då men resultat. Känns faktiskt skitbra. Vårruset har just nu blivit som ett delmål. Häromdan sprang jag ca 4 kilometer. Klarade nästan hela vägen utan paus så 5 kilometer den 14:e maj ska väl inte vara en omöjlighet?


Min beundran för min dotter växer för varje dag. Hon lär sig så mycket saker på så kort tid. Jag förstår att hon sover och äter en hel del med den energiförbränningen! Jag läste en artikel en gång som var skrivet om en mamma och hon skrev att man kan inte veta vad kärlek är förrän man blivit förälder. Detta gäller väl kanske inte alla men det gäller mig. Inget personligt Janne, du är ju halva mig men det vet du ju!



Natti natti


Kommentarer
Postat av: mrsmama

Såååå rätt det där om kärleken till sina barn!!! När vi bara hade Emma kändes det omöjligt att kunna älska ett barn till lika mycket som man älskar sitt första barn, man tror det är omöjligt, men det gör man ju! Helt otroligt att man kan känna så mycket kärlek från första ögonkastet! Det är en obeskrivlig känsla som bara kan upplevas när man får barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback