Måndag

Ny vecka, nya möjligheter!
Wilda har precis somnat en stund och jag tänker lata mig här ett tag men sen står tvätten på tur.
Förra veckan började jag min utmaning. Min väg mot matchvikten är låååång. Men första veckan resulterade faktiskt med -1kg. Jag bugar min inför alla applåder.  Dock vart det mindre motion än vad jag hade tänkt mig pga av att Wilda är förskyld så det var svårt att ta sig iväg på dagarna. Slutet på veckan vart jag också lite förskyld så då vart det ännu lite svårare. Men det vart iallfall två timmar extra motion av blandad form. Jag är nöjd med ett kilo och motivationen finns fortfarande kvar!


Såhär arg kan man bli om man inte får leka med kameran
Första gången vi lyckas ta ett kort när hon gråter!

Nehe, tvätten var det!

Kommentarer
Postat av: mrsmama

Jäklar vad blond hon har blivit! Sen tycker jag att hon är ganska lik Hugo på gråtbilden...iaf när han gråter....så lite gräsberg måste det finnas i henne iaf! JAG KOMMER I ALLA MINA GAMLA JEANS!!!!!!!var bara tvungen att skryta!!!Weiiii!!fast jag har typ 2-3 kg kvar av mina 22 till matchvikten...men jag har ju 8 veckors försprång! Sen tycker jag inte att du behöver gå ner alla kg för du är så fin som du är! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback