Måndag

Måndag igen, Wilda sover, jag passar på att sitta här en stund. Har fixat lite med disk och plackat undan lite så dagens sysslor är gjorda ;)
Har varit ett sjukt veckoslut hemma hos oss. Natten till fredag fick jag lov att spy....usch....dock bara två gånger. Mådde kass ändå ända till igår. Ont i magen som f-n, lite feber och allmänt hängig. I lördags var det Jannes tur. Spy han med men bara en gång men efteråt så kände han sig likadan. Är väl igentligen inte frisk idag heller men är ändå iväg och jobbar. Det finns inte alltid tid till att vara sjuk i hans liv.

Trots sjukdomar och dåligt väder så har jag lyckats med yttligare -1,5 kg. Jag är nöjd!

Hade tänkt mig en bild här men det går inte att ladda upp den...? Konstigt... jaja, kanske nästa gång!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ska fixa det i morgon! Vill ju veta :)

Postat av: Åsa

Svar; Jag tror på ödet, så vi säger så!

2009-03-31 @ 17:27:10
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback