Bubblan spricker lite försiktigt

Idag har jag vart iväg en sväng till i Born. Min lilla bubbla som jag levt i nu i 9 månader börjar sakta men säkert spricka, glimtar av en del av mitt kommande liv visar sig. Jag trivs som fisken i vattnet att vara hemma och bara mysa med min stumpa men det är ju inget jag tänkt och gjort resten av mitt liv. I vår kommer jag börja universitet igen, dock bara en liten kurs på ca 5 veckor, sen tänker jag spendera sommaren hemma med Wilda sen drar universitetet igång på riktigt. Hoppas på att kunna ta ut en examen till jul men vi får se. Efter det är det väl dags för ett jobb också. Hoppas självklart att jag kommer få ett så nära inpå utbildningen som möjligt men jag kommer ju inte heller gråta floder om det blir lite tid hemma igen med Wilda! Just nu lever jag för dagen och tänker inte så mycket på vad som komma skall. Det blir säkert bra när den dan kommer också!

Har jag nämnt nåt om tillskotten i Wildas mun? Kanske inte, men två nya gaddar har iallafall tittat fram. Denna gång framtänderna i överkäken. Två nertill kom ju i januari. Jag tror också att hon lärt sig sitt första ord. BAMPA=lampa. Måste höra det ett par gånger till vid rätt tillfälle tror jag för att vara riktigt säker men jag tror det luter mot det. Hon gör även läten som skulle kunna vara titta men det är svårt att veta. Men bampa kom ur munnen idag när hon titta på lampan så jag tror att det kan vara så att hennes första ord tyvärr inte blev mamma ;)
Min bebis börjar ju bli stor bebis nu och det tar tid att vänja sig men det är helt underbart att se alla stora framsteg hon tar. Hon är det bästa!

Dags att ta tag i dagens sysslor nu!

Kommentarer
Postat av: Holger Enöra

Tack för ditt stöd. lennart.

2009-03-13 @ 17:41:14
Postat av: Ann-Sofie

Det gick inge bra att få bilden i gråskala och texten i färg...men har gjort ett litet förslag ändå. Välkommen in =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback