Bla bla bla...har inget bättre för mig...bla bla bla

Tisdag idag och babysim igen! Dom senaste två gångerna har vi missat pga förkylning så det ska bli kul att komma iväg igen. Wilda tycker det är så roligt. Kul nu också när hon kommit ifatt lite på dom andra barnen. Dom är ett par månader äldre och i början märktes det väl men nu är hon också igång och plaskar och skvätter!


Hur går det nu då med min nya hobby? Träning! Jodå, det går bra. Mitt mål är att i veckan snitta minst 1 timme/dag med motion. Förra veckan lyckades jag få ihop 7,45 tim av promenader och springturer så då gick det ihop sig. Tråkigt nu bara att det kom snö igen!!!! Det har kommit ett par cm, precis så att det inte blir plogat = ganska svårframkomligt med barnvagn. Jag hoppas att detta inte kommer att hindra alltför mycket med jag är rädd att jag får kämpa lite hårdare den här veckan för att nå upp till mitt snitt. Vågen visar i alla fall yttligare -0,5 kg så jag får väl vara nöjd.


Funderat lite på vad som skall ätas idag. Tycker det är tråkigt att komma på vad man ska äta. Vet jag bara det så har jag inga problem med att stå framför spisen. Med det finns en bra sida på nätet http://www.matklubben.se/ . Den sidan har fått hjälpt mig idag så idag blir det potatis, kokt fisk och äggsås.


Auf wiedersehn!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Carro



Har du läst mailet? Vilken dag på påsklovet passar det att vi kommer? Jag tar kanske med mig Lena också:)

Ha det bäst! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback