Beach 2009...Here I come!

Vid ett svagt tillfälle i mitt liv råkade jag säga att när Wilda fyller 1 år så ska jag vara nere i samma vikt som jag hade när jag vart gravid. Har tänkt lite på det och kommit fram till att jag skulle känna mig så nöjd om jag skulle råka lyckas så nu ni! Nu är jag på G! Jag gick ju upp 20 friska kilon under graviditeten och har sju kvar. Motivationen för detta mål är just nu på topp men jag är rädd för att jag känner mig för väl för att våga hoppas på att den motivationen kommer hålla i sig men jag håller lite på ordspråket: Försöka duger!
Har ju faktiskt varit ute och sprungit idag och insåg då va skönt det är att röra på sig så jag hoppas på att vågen ska visa några kilo minus innan motivationen släpper! Håll tummarna för mig!


En liten arkivbild på det bästa jag vet. Jag tror detta var första gången hon sov hemma i vagnen, ca 4 dygn är hon.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vill du kanske springa vårruset med mig?

Söt bild förresten =)

Postat av: Bess

Klart att du kommer att lyckas. Du är ju till 50% en "Erikssonare". De är kända för sin envishet, gränsande till dumdristighet. Lycka Till med kilona!

2009-03-14 @ 15:48:55
Postat av: Lill-Anna

Fan va nice att du börjat springa! Vi kanske ska ta ett varv runt spåret eller dalvik när snön har smält? Vore väl mysigt ;-)

2009-03-14 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback