Ännu en lista...även den snodd från Åsa... :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Japp, jag blev mamma!

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Japp, två av tre svägerskor!

Dog någon som stod dig nära?
Ja, ingen människa men vi fick ta bort Tuija,hunden.

Vilka länder besökte du?
Sverige, sverige och sverige faktiskt...

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha 2009?
Ett staket...

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Absolut den 9:e juni!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget värre än förskylningar

Bästa köpet?
Emmaljunga barnvagn!

Vad spenderade du mest pengar på?
Emmaljungan :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, födelsen av WIlda men också att Hugo och Hampus fick se dagnes ljus!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Ingen särskild

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte

Hur tillbringade du julen?
Hemma, Smålandstorp och Husby

Blev du kär i år?
Ja. i min dotter!!

Hur många förhållande?
1

Favoritprogram på tv?

One tree hill

Bästa boken du läste i år?
har inte läst någon, har börjat flera gånger i en bok jag fick av Kristin när jag fyllde år men inte riktigt lyckats än, den är lite sorglig...

Något du önskade dig och fick?
Ett friskt barn!

Något du önskade dig men inte fick?
Ett staket...

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade kalas för hela faderullan!

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner.familjerna och dogsen

Vem saknade du?
P-O & A-C när Wilda föddes

De bästa nya människorna du träffade?
Wilda, Hugo och Hampus

Årets sötaste?
Wilda, Emma, Hugo och Hampus

Årets hetaste?
Janne...(är ute efter mitt staket)  ;)

Årets största kärlek?
Wilda

Årets besvikelse?
Vet inte

Årets bästa?
Wilda, Emma, Hugo och Hampus

Bästa nya erfarenhet?
Absolut att föda barn och allt vad det innebär!


Det var mitt år. Hur såg ditt ut?
God fortsättning alla!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bara att sno på =) Alltid lika kul att läsa.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback