Torsdag, härma Åsa och vad sägs om en ny kamera!

Torsdag idag och solen är här även idag, så skönt. Man blir glad, pigg och livet känns toppen!

Nu tänker jag härma
Åsa. Hon har ett inslag hon kallar dagens vilket jag tycker är ett trevligt inslag så det tänker jag också börja med:

Humör: Uppåt
Gjort: Frukost och käder x2
Planer: Städa lite och en promenad
Lyssnar på: Rix fm
Läser: Nuförtiden bara NA
Middag: Bruna bönor, potatis och stekt fläsk vilket jag dock vägrar och äta så jag kör fiskbullar till potatisen.
Kläder: Jeans och stickad tröja
Bästa: Wilda och vädret
Sämsta: Tvättberget

Skulle jättegärna vilja ha en ny kamera. Är så trött på det jag har. Visst den duger ju men det går inte att ta klara närbilder och det går inte att ta bra bilder på saker långt bort. Lite synd eftersom vi använder kameran till att fota Wilda (närbilder) och fota djur (saker långt borta). En systemkamera skulle sitta som smeck men dom är ju så dyra. Fick ju vesseligen tillbaka på skatten men inte tillräckligt. 3000 är ju visseligen en bra början men det finns så många andra hål att fylla också. Ne, man skulle vinna lite pengar så man kunde handla lite!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nu är headern på plats:) Passa på att njuta av vårsolen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback