Måndag kväll

Ögonlocken är tunga, nästan så att jag inte orkar hålla dom öppna men ändå sitter man här. Känns inte som om det är dags för sängen riktigt än.

Vi har vart en tur till Örebro idag. Storhandlat på Willys, fixat prelle till Hugo och köpt ny bilstol till Wilda. Bilstolen inhandlades på babyproffsen. Den vi köpte fanns i grön, röd och svart. Den gröna var dock 300:- billigare än dom andra två. Varför, undrar jag. Så dåligt kan det inte gå att sälja dom gröna så att dom måste rea ut dom. Finns ju inte tusen andra färger att välja på direkt! När vi var på väg till kassan upptäckte vi att det var en fotograf i affären. Och vad gör man inte när man har världens charmtroll till dotter? Jodå, upp med henne på den skinnbeklädda stolen och sätt igång. Bilderna skulle komma på posten och vi får se om hon lyckades med några bilder då Wilda inte rynkar näsan vilket blev hennes grej under hela fotograferingen!

Fyra veckor har nu gått sedan jag började kampen mot mitt mål. 11 timmar och 55 min promenader och 4 timmar och 15 min löpning har gett mig -3,5kg, 2cm mindre "laggårsvägg", 1cm mindre mammamage (ja, jag vill gärna fortfarande kalla den det!!!) och framförallt glada hundar! Jag är rätt nöjd men det som känns allra bäst är känslan i kroppen. Jag känner mig pigg och på G liksom. Känns fint!

Allsvenskpremiär ikväll för ÖSK. Gick sådär. Spelade borta mot Djurgår´n = 0-1. Surt. MEN DET VAR INTE STRAFF!

Hopp hopp!

Kommentarer
Postat av: MosterH

vad duktig du är!

Postat av: Carro

Tackar!

2009-04-07 @ 11:17:12
Postat av: Annapanna

Heja Djurgårn! För fridens skull alltså...

Men hellre det än Ösk, skärp dig Carro!

2009-04-07 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback