Helgen=avklarad

Söndag kväll. Wilda sover och det snarkar från soffan. Social familj jag har ;) Men men det ger ju mig lite ensamtid framför datorn och det är ju kul!

Helgen är avklarad och jag är nöjd.
Fredag kväll = häng med Malin och Anna. Trevligt trevligt!
Lördag dag = lite fix, promenad och springtur
Lördag kväll = Grillpremiär med famllijen Wahlström. Gott och trevligt. Wilda fick ett Pippitält efter flickorna vilket hon tyckte va toppen. Marika och Matilda stoppade in filtar och leksaker och Wilda ålade glatt efter!
Söndag fm = Sista rycket med Emmas 6 års present (lekstuga). Nu är det bara leveransen kvar!
Söndag efm = Bebbeglys i Lindesberg! 10 veckor gamla Hugo vart ut tittad!

Det var min helg. Hur var din?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback