Freitag!

Dagen ser precis ut som vanligt. Wilda sover nu, som vanligt. Jag sitter framför datorn, som vanligt. Tvättberget växer, som vanligt. Rix fm fyller mina öron, som vanligt. Ja, vad ska man säga...allt är som vanligt...and I like it!
Men till kvällen tar det vanliga slut. Det blir en girls night in med Anna och Malin! Sex and the city filmen och berra burra. Uj uj uj vad trevligt det ska bli. Blir aldeles för få sådana kvällar. Det fanns en gång i tiden där nästan alla helger spenderades i deras sällskap och det kan jag sakna massor. Visseligen är jag glad över att vi inte är 15 längre men vi hade kul! Och bara för att vi närmar oss 26 och allas våra liv ser annorlunda ut betyder ju inte det att vi fortfarande inte kan ha kul ihop! I miss my girls så kvällen ser jag fram emot i massor!

Imorgon drar samma sällskap till Lindesberg och en gammal kompis som fått sig en Hugo! Grattis Elin! Ska bli mysigt med lite bebbemys!

Ok, nu är det en hårsmån emellen. Vilken sekund som helst händer det. Vi räknar ner för snart kryper Wilda! Hon är så duktig och hon blir så glad när hon upptäcker att hon kan ta sig framåt. Fortfarande är det en blandning mellan ål och kryp men som sagt snart så!




Duapap! 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Besök till torsdag? Har messat Lena men vi får se om jag får sällskap...

Postat av: Åsa

Svar; Ja, hann knappt att få av mig jackan... :/

2009-04-04 @ 11:05:31
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback