Norrland, vacc och vägning!

Jag tror att jag har fått världens snällaste och lugnaste barn (med tanke på namnet och man kan börja skymta ett stänk av rött i hennes hår kanske detta bara är en period :) ) Förra fredan kopplade vi för the hausvägen (läs det precis som det står) och for nittio mil uppåt i landet, stannade en vecka för att sedan fara nittio mil hemmåt igen och jag kan inte minnas att våran Skrutta grät någonting förutom när hon var hungrig.
Japp, vi fick två älgar, grattis Pontus och Patrik!
Idag måndag har hon fått två sprutor i benen och, hör och häpna, hon grät knappt då heller ett litet rop bara sen var det OK igen! Vet iaf att Anna är impad av henne!!! Och självklart blev hon vägd också. Hela 5210g tung är min sessa nu och det har vi och tacka välling för. Tack den underbara människa som gjorde modersmjölkersättningen!
Nu ska jag gå och titta på mina älsklingar om dem har somnat uppe i soffan. Antagligen!
 Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad hände med tåget? Bil 90 mil...du måste vara tokigare än mig. Jag ser fram emot måndag. Det ska bli så kul att träffa er:) Hoppas inget kommer i mellan.



Var rädd om er!

Postat av: Carro

Ja,ibland kan man ju börja undra!

2008-09-17 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback