I`m back!

För ca ett år sedan gjorde jag ett inlägg angående bockjakten och antalet trofeer min kära sambo hade på väggen. Jag skrev då att jag också ville ha ett horn där. Det blev inget det året men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!! Nu sitter ett där undertecknat mig (dvs bocken är skjuten och snart sitter det ordninggjorda hornet på väggen)! En sextaggare lyckades jag med och lite makabert kanske men jag vart överlycklig!!!!

Idag ska vi på 25-års kalas hos Björne. Det ska bli trevligt. Har redan plockat fram kläder åt Sessa. Man bryr sig inte så mycket längre hur en själv ser ut, det är mycket roligare och klä henne i fina små kläningar! Ska försöka att komma dit ren iallafall :) så jag ska passa på att duscha medan min skrutta vilar middag för sen vet man aldrig vad hon har att bjuda på!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Carro

Eva: Nöjd nu? :)

2008-09-27 @ 12:54:38
Postat av: mrsmama

Ha ha, ja nu är jag nöjd!

Vi ses på kalajset!

Postat av: Ann-Sofie

Kul att du återkom. Ser fram emot nästa inlägg (känn bara lite stress;)). Ha det bäst!

2008-09-29 @ 21:07:15
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback