Utmaning och bebbeglys!

Japp, idag har vi fått sett underverket i Vassland. Lilla Hampus med föräldrar kom hem från BB-vistelsen idag och han är sååå söt, helt underbar faktiskt! Grattis Thomas och Johanna, Det där gjorde ni bra!

Jag har blivit utmanad idag också. Av
Ann-Sofie. Utmaningen lyder som följande:

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1, Jag refererar till min header: Jag är mamma, dotter, sambo, syster, matte, faster, svägerska och svärdotter.

2, Ibland är jag så lat så att jag blir arg på min själv. Får absolut ingenting gjort på väldigt lång tid.

3, Jag kontrar nummer 2 med att jag ibland också är väldigt aktiv och kan få allt gjort på väldigt kort tid!

4, När jag var 16 år började jag jobba på ICA. Det var ungefär vid samma tid som jag lärde mig att betala själv i en butik utan att tycka det var pinsamt. 

5, Jag har haft grym telefonfobi men när jag har blivit tvungen att tampas med  försäkringskassa under sommarn har den släppt. Nu kan jag ringa var dom helst!

6, Jag har aldrig varit så nöjd med mitt liv som jag är just nu. Jag har allt!

7, Jag önskar att jag hade bättre minne än vad jag har. Måste skriva upp allt för att inte glömma något. Wilda ska vara glad att hon är med hem från ICA varje gång vi har varit där :)

Sådär ja! Det där var svårare än vad jag trodde och nu är det eran tur Eva, Kristina, Helena, Åsa !
Fler bloggar än så läser jag inte så det får duga!

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har jag svarat på frågorna! :) Haha..

Postat av: Ann-Sofie

På punkt ett missade du en sak...du är en bra vän också;)

Ha det bäst och krama wilda!

2008-10-27 @ 09:35:57
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback