Älgjakt,lista och inget barnafödande...

Älgjakten började lyckat i år för mina grabbar. I måndags sköt Janne en kalv på ståndskall för Knut och igår sköt de två älgar för Dyr! Dem gör mig stolt! Själv spenderar jag mina dagar med Wilda istället för älgskogen men gör mig ingenting. Vi har så mysigt om dagarna och det skulle jag inte vilja byta bort!

Här kommer en liten annorlunda lista som jag tagit från svägerskan:
Gör så här:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Typ 350 kr bara så hör av er till henne så fort ni kan...
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?  Grattis wilda på din 4 månaders dag!
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Nu sover kusinerna
4. Vilket sms blev du mest berörd av? Men gud är det sant!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Puss älskar dig
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Hej har du hört om de hittade den skadade älgen
7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom? Har du hört att Sjökvist ska få en bebbe till. Jäklar vad vissa ligger i!
8. Vad vill du höra mest av allt? Grattis Wilda på 3 månaders dagen önskar kusinerna
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Evil cousins
10. Din romantiska replik? 4,6kg och 52 lång. 36,5 cm runt huvudet!
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Ja jag hörde det. Fy det var inge roligt besked men det kanske kommer igång innan.

Ibland är man bra lättroad. De första 6 frågorna sitter man och småfnittrar lite sen kom jag fram till fråga 7 och jag skrattar fortfarande. Undrar vad Gud har att säga om det! Svaret på fråga tio kan ju också bli kul......JOHANNA jag vet vad du tänker!!!!!
På tal om Johanna ja. Det verkar som om hon inte vill ha något barn eller så har jag gått och funderat på om hon kanske är en elefant. Den 3:e var det ju sagt men än har vi inte sett till någon hjulbent Åsbroare/Järnboåsare.....

TJO!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att du bloggar Carro;) Dina pojkar sköter sig fint i skogen ser jag. Ta hand om Wilda så hoppas jag vi får komma och våldgästa snart igen.

Kram på dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback