Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Ann- sofie (pz2.blogg.se)

Here are the rules:
1. Post the rules on your blog
2. Answer the six "8" items.
3. Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their website.

8 Favorite TV shows:
Jag väljer av de som går nu på tv utan inbördes ordning
1. 90210
2. One tree hill
3. Roomservice
4. Vänner
5. Idol
6. CSI
7. Cityakuten
8. Rix morron zoo

8 Things I did yesterday:
1. Gick upp för tidigt
2. Hade Lisa och Maggie här
3. Träffade Lena
4. Var på Marieberg
5. Köpte USB-minne
6. Bjöd in mig själv hos Lilian och Ulf så kvällen spenderades där
7. Somnade snosandes på Wilda

8 things I look forward to:
1. Janne kommer hem imorgon
2. Ha ett städat hus
3. När all tvätt är tvättad
4. När all tvätt är vikt
5. Choklad
6. knäck
7. Att det snart vänder och blir ljusare igen
8. Krypa ner under filten i soffan

8 things on my wish list:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Jag får lov att göra klart nån annan gång. Wilda har somnat på min arm så den är lite krampig!
Auf wiedersehn!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag väntar på dina önskningar...

I går fick jag smaka knäck, mmmmmm....

Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback