En liten lista om mig...

Namn: Lena Caroline Gräsberg
Född: 30:e april 1983.
Stjärntecken: Oxe
Bor: i Järnboås
Familj: Sambo Janne och bebbe på väg!!!!
Civilstatus: Sambo
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Orginal: blond med en touch av röd :). Nu: ljus brun
Skostorlek: 37/38
Längd: 168 cm
Gör: Pluggar till förskolelärare men ser fram emot ett år mammaledigt
Intressen: Mina vänner,familjen,hundarna och jakten
Körkort: Jajamensan,skulle inte klara mig utan
Favoritserie: Vänner och olika inredningsprogram
Favoritfärg: har nog ingen särsklld tror jag...
Favorittidning: Nerikes allehanda är nästan den enda tidningen jag läser men favorit vet jag inte...
Favoritplagg: Just nu: bara det inte klipar och klämmer. Förut och antagligen senare: jeans och en skönt topp
Favoritfilm: Grease och dirty dancing funkar alltid

Thats me!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback