Älskade lilla vän!!!

Nu är hon här!! Våran dotter, Wilda! Ca två veckor för tidigt bestämde hon sig för att entra världen och det med besked! Allt som allt tog det ca 4 timmar från att verkarna hade sattigt igång tills hon låg på min mage, denna underbara varelse. Vi hann och vara i Karskoga en timme! Hon vägde 3115 g och var 49 cm lång. Idag kl 23.31 blir hon en vecka gammal!
En vecka har gått otroligt fort samtidigt som det känns som om allt gått i slowmotion. Men det har varit en fantastisk vecka! Våran prinsessa ligger just nu i soffan med pappa och tittar på fotboll medan jag sitter nere på kontoret och fjollig som man är så saknar jag dem så nu tänker jag också titta på fotboll!!
Adios!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Stort grattis! Wilma har redan gjort en teckning till Wilda så vi hoppas få komma över om några veckor och se på underverket. Jag tycker inte du är fjollig Carro. Vänta bara tills du ska lämna henne hos farmor första gången för att åka och handla... Själv höll jag på att bryta ihop när jag lämnade busen första gången och jag tillhör ju inte de värsta nervvraken här om kring...

Kram på er

Postat av: Kristin J

Tänk att jag lyckades hitta hit ;) Stort GRATTIS till Wilda. Jag får komma ut nån dag och se den lilla flickan och kanske få en förskönad beskrivning av förlossningen(terapi), det kan jag behöva. Jag är säker på att du är ursnygg som mamma. Kram på dig!

2008-06-24 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback