Utmanad!

Jahopp, jag har blivit utmanad. Enligt reglerna ska man utmana sex stycken andra bloggare. Vi får väl se hur det går...

Reglerna: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. Be dem läsa din! Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.
(Jag blev utmanad av Eva)


Fem saker som finns på din att-göra-lista idag?
*Örebro m. Janne

*Fira Wuffe som fyller 30 år idag! Grattis!

*Ta hand om min dotter

*Ta hand om mig själv

*Tydligen att blogga också


Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sen var jag 15 år och då går man väl i åttan?. Tror att jag fortfarande spelade innebandy... Bodde iallafall kvar i huset i Striberg. Ruskigt dåligt minne har jag och förmodligen var det inte annorlunda då men det är det jag kan komma ihåg av den tiden.

Ställen du bott på?
Striberg, Nora, Husby, Örebro och nu Järnboås


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Bygga mig skapliga timmerhuset

*Fixa Janne en gigantisk maskinpark

*Göra många av de jag känner skuldfria

*Skänka till välgörenhet

*Dom som vill kan väl få resa till något exotiskt land eller två 


Ny utmanade: Ann-Sofie, Helena B, Kristina B, Peter


Det gick inte så bra att få ihop till 6 st men tre iallafall!
Hej på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nu har jag svarat på utmaningen. Välkommen att titta!

Kram Ann-Sofie

Postat av: Ann-Sofie

Det är klart jag kommer på ditt meaniparty! Fast jag kan nog inte hålla mig så länge...jag måste få kika lite på Wilda. Jag tar med mig Lena och kommer över någon dag om vi får.

Kram Ann-Sofie

2008-08-20 @ 09:04:51
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback