Here we go again!

DAGENS KLÄDSEL: Leggins och stickad tröja
DAGENS FRISYR: Det visar sig om en stund...
DAGENS HÄNDELSE: Äntligen ska Maria få snygga till mig!
DAGENS LÅT: Vet inte varför men har gått och nynnat på Yesterday hela förmiddagen...
DAGENS VILL HA: Ny frisyr
DAGENS SAKNAD: Kanske mitt långa hår...
DAGENS DUMMASTE: hmm...
DAGENS ROLIGASTE: vet inte det heller
DAGENS TRÅKIGASTE: Att det är söndag
DAGENS KÖP: Ska in till Ica och handla sen så antagligen lite mat
DAGENS GODIS: Något med choklad
DAGENS HUMÖR: Tillfreds
JAG SOVER: Så småningom
OM SEX MÅNADER: Har då trädit in i rollen som mamma Caroline
JAG SAMLAR PÅ: Öhh...damm.....
JAG BLIR GLAD AV: Väldigt mycket faktiskt
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Väldigt mycket det också.
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Beror helt på vad det handlar om 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Inget särskilt
VAD HAR DU NU: Konstig fråga...
SENASTE FILM DU SÅG: Grabben i graven brevid
SERIER DU FÖLJER/GILLAR: Vänner är ju hhelt klart favoriten
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att jag är hungrig
VARFÖR: För jag precis har ätit
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Åtta
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG I NATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: Ja, Janne
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV IDAG: Har inte kollat på TV idag
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Går aldrig utan!
HUR SVARAR DU I TELEFON: Carro el. Ja det är jag
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Att bli mamma
HAR DU KÖRKORT: Ja
ÄR DU ENSAM NU: Ja
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Tänkte vi skulle åka och hålsa på mamma och Kolle
IMORGON: Är faktiskt ledig så jag har inte bestämt ännu men antagligen ska jag plugga
VEM HADE DU SENAST EN SERIÖS PRATSTUND MED: Janne

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback