Det är ju tom intressant!

Håller på att plugga och har upptäckt en sak som jag har velat upptäcka i 3 år nu (tre år på universitetet).
Att läsa dessa till synes tråkiga studentlitteraturen är ju faktiskt intressant! Helt plötsligt ställs all forskningsresultat i ett helt nytt ljus för mig. Förut har jag haft otroligt svårt att ta till mig allt som vi ska läsa men nu när det snart är dags att själv utöva barnuppfostran så har man massor med hjälp av litteraturen. Man behöver inte prova sig fram för det har forskarna gjort åt en! Nej, jag är inte dum, jag vet att inte alla barn är likadana och det iallafall finns tusen vägar att gå men WOW! Tack magen för att all inspiration jag får till pluggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback