Orkide´er och tänkvärda saker

Hallå!
jag har en till utmaning åt er! Det är så här att i början av april fick jag en orkideé av mina svärföräldrar och tro det eller ej men den blommar än!!!! Nu är det 35 blommande blommor på den och den är så himla fin, så min utmaning till er: Försök att vara värre!! :)

Jul snart och med julen tillhör stressen, tyvärr. Det ska pyntas, bakas (tillhör dock inte den kategorin), handlas julklappar och massor som man tycker man ska hinna innan den 24:e. Det där med julklappar är lika svårt varje gång och ibland är det ju så att den där j-vla ekonomin säger sitt också men då vill jag bara påminna alla därute som sliter sitt hår för att det ska gå ihop att det är faktiskt tanken som räknas och det bästa i livet är faktiskt gratis!
God jul alla!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Julklapparna är klara, julbaket är klart...nu är det bara pepparkakshuset och knäcken kvar så klarar jag mig:)

Ha det bäst! Får jag komma någon dag på jullovet med mina vildar eller vilde om vi inte hinner innan?? Saknar dig

Postat av: Järven

Orkiden blommar för att du har skött den med kärlek o omtanke. Jag har mest bara blad på mina nu.

Stora kramar till Wilda från Järvmor o Järvfar.

2008-12-08 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback