Nu kommer fortsättningen!

8 things on my wish list:
1. Att det kommer bli en vit jul
2. Att bilen går igenom besiktningen imorgon 
3. Att våra hundar ska få jaga i vargfria marker
4. Att det ska stå asgod lunch på bordet när jag kommer upp härifrån
5. Att det ska bli den 17:e december (Malin & Pär: Jag tycker också det ska bli spännande!)
6. Att Wilda får en Inez-kompis på sin 1-årsdag!
7. Att det ska gå smidigt att köpa julklappar iår
8. Självklar att alla runtomkring mig ska få må bra!

Sådär ja, bättre sent än aldrig!

Jaha, nu har snön ännu en gång gjort ett litet gästspel här. Det har snöat hela dagen och det håller fortfarande på men det har väl knappt hunnit täcka backen. Ska bli spännande och se hur länge den stannar den här gången... :)
Min gräsänkeperiod är äntligen över! Igår gled Janne och Wuffe hemåt igen från Norrlands skogarna och runt åtta igår kväll kunde jag andas ut får då hade de anlänt. Fy f-n vad tråkigt det är att vara själv hemma. Och ju mer man tänker på det ju tråkigare blir det! Usch! Men som sagt att nu är han hemma igen ett litet tag iallall. Den 20:e drar han och Wuffe igen. Janne fick en fotbollsresa i 30-års present så då åker dom till London för att kolla på Arsenal-Liverpool. Det blir säkert en upplevelse!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Snöar det hos dig...jag är avundsjuk!!! Här är det 1 plusgrad, dimma, dis och lätt duggregn... var är vintern???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback