Sessa har blivit stor!

Ibland funderar jag på varför jag har en blogg igentligen. Jag är kass att uppdatera och när jag gör det står det inget intressant! Men ibland är det liksom lite trivsamt att sitta vid datorn och göra onytta, men när datorn surfar in på bloggen känns det som jag gör lite nytta iallafall, vet inte varför men så är det!

Japp, mammas skrutta har nått ännu en milstolpe i sitt liv och ett stort steg i mitt liv som mamma. Hon har börjat käka välling, eller modersmjölkersättning för att vara precis. Ibland blir det inte helt enkelt som man tänkt sig. Eftersom Wilda inte riktigt vill gå upp så mycket som hon borde har vi börjat med välling (+ammning) och det funkar toppen! Kändes inte helt OK i början men eftersom det funkar så bra och Wilda är nöjd och glad så var det värt det. Jag har lärt mig att se alla fördelar med det. Som tex bockjakts premiären. Då fick pappa janne vara hemma och jag gick ut och jaga!

Var sak har ju sin tid. Det gäller bara att hänga med i svängarna!

Hej och hopp!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Trevligt med ett inlägg. Välling är en bra idé, sen får alla viktigpettrar säga vad de vill. Linus ammades och Wilma gick på välling. Ingen av dem är sjuk oftare än den andre så inte märkte jag någon skillnad. Mer än att jag har en matglad och en matvägrare...



Kramar på dig, jag kommer snart och våldgästar dig och lilla skruttan.

Postat av: bess

Ett gott skratt fick jag. Janne och Wilda hemma och du i skogen?!?? Det kunde man väl aldrig tro. Hoppas jag får se er på lördag. Kramar till dess/Bess

2008-08-27 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback