Tack!

Anna, Malin, Kristin, Linda, Lisa, Johanna och Annika: Tack för en toppen kväll igår! Det är inte alltid bara jobbigt att fylla år!  Kvällen var jätte uppskattad från min sida! Tck så himla mycket!!!

Namn: Caroline LenaGräsberg

Ålder: snart 25

Civilstånd: sambo

Arbete: Studerar till förskollärare

Hatar: människor som gör mig nervös

Älskar: Livet!

Smartast: Inte jag iallafall

Dummast:
Där passar jag bättre in :)

Sötast: Alla goá människor!

Fulast:
Du :)

Drömmar: I have a dream that someday...osv

Ett ordspråk: Det jag inte hinner idag hinner jag kanske imorgon.

Finaste ordet:
Det finns många fina ord,ofta tror jag det beror på vem som säger dom, om dem är fina eller inte

När jag var liten ville jag bli: Busschaufför

Bil: Skoda

Bostad:
Villa

Religion:
Ateist

Årstid:
En solig sommar

Plats:
Klychigt men bara Janne är med så spelar det inte så stor roll

Semesterparadis:
Är inte mycket för att semstra i utlandet med när man var liten var ju alltid höjdpunkten när det  bar av till Öland

Djur:
Hund

Mat:
Allt smakar extra gott om man slipper laga den själv

Tråkigaste vardagsuppgiften:
Diska

Slutord:
Ta aldrig det du har förgivet...

THANK YOU AND GOOD BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback