Tjoho!

Borde sitta och plugga just nu för det är tenta imorgon men helt plötsligt har jag massa annat att göra!
Som tex lite slösurfing,kolla igenom lite foton mm.
Hittade en gullig bild på mina allra käraste som jag måste dela med mig av!
173662-9


Tenta i morgon alltså. Handlar om växter,organismer mm. Ja,jag vet knappt vad det handlar om!!! Skandal! Borde inte sitta här om jag tänker efter. Det finns så mycket annat i livet man göra som inte innefattar läsning, såsom eldning,tvättning,vikning,städning,prommenering. Så nu mina vänner ska jag nog ta och tvätta lite!
Ca kl fyra  imorgon eftermiddag går jag på sommarlov,håll tummarna för mig att jag får lov då och slipper omtentan i juli!!
Adios! 

Kommentarer
Postat av: mrsmama

Håller tummarna för dig! stenhårt! Men jag håller dem i handen och ingen annanstans...så du vet...haha kram på dig...allt kommer gå så bra för du är så duktig.

2007-05-31 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback