Snart klar och en liten lista!

Nu börjar jag äntligen kunna se slutet på denna termin. Har dragit mig igenom det mästa nu. Redovisning imorgon, tenta på fredag sen är jag fri!!!!! (Möjligtvis en omtenta i sommar men det man inte tänker på finns inte) 
De testa oss idag på olika fåglar småkryp och växter. 21p av 30 möjliga till Caroline!! Rätt nöjd faktiskt!
Här kommer det en liten lista till som handlar om mig... 

  • Hur lång är du?
    -
    168 cm tror jag
  • Vilken hårfärg har du?
    -
    Citat från kristin: Lite beige och sliten, men klippning och färgning i veckan ska ske!
  • Vad har du för skostorlek?
    -
    38
  • Vilket schampo använder du?
    -
    Det som finns tillgängligt
  • Vilken tvål använder du?
    -
    Enter produkter, fått en hel kartong av svärmor!
  • Vad är du rädd för?
    -
     Att mista någon i min närhet 
  • Vilka fobier har du?
    -
    Tror inte jag har några
  • Vilken svordom använder du mest?
    -
    Kuken i ballen!
  • Vilken tid är din väckarklocka ställd på?
    -
    Oftas 06.45
  • Ta bilden eller vara med på bilden?
    -
    Tar nog helst bilden.
  • Senaste film du såg?
    -
    Dude,were´s my car 
  • Har någon kallat dej lat?
    -
    Japp
  • Turn ons på det motsatta könet?
    -
    Humorn!
  • Vilken skiva ligger i din cd spelare nu?
    -
    Marie Lindberg (tack Lena)
  • Vanlig mjölk eller choklad mjölk?
    Vanlig
  • Vem är din bästa vän?
    -
    Har turen med att ha flera, ingen nämnd ingen glömnd.
  • Har någon berättat en hemlighet för dej den här veckan?
    -
    No
  • När var senast någon stötte på dej?
    -
    Oj,vet ej...kanske aldrig har blivit stött på...
  • Tror du folk pratar om ryggen på dej?
    -
    Säkert
  • Vilket riktnummer befinner du dej i?
    -
    0587
  • Tittade du på tecknat när du var liten?
    -
    Ja
  • Vilken film kan du alla replikerna till?
    -
    Dirty Dancing
  • Äger du några band t-shirts?
    -
    Ja, millencolin
  • När flög du senast?
    -
    2002 tror jag det var
  • Pratar du några andra språk än svenska?
    -
      Engelska och lite tyska
  • Har du gråtit offentligt?
    -
    Ja
  • Hur många tatueringar & piercingar har du haft?
    -
    2 tatueringar och en piercing
  • Hur många har du kvar?
    - 2 tatueringar
  • Vad har du med dej in på bion?
    -
    Dricka och popcorn.
  • Vem är/var din favoritlärare?
    -
    Erik Markusson från lågstadiet
  • Vem/vilka hatar du verkligen?
    -
    hatar ingen
  • Har du någonsin dejtat någon med en annan ras?
    -
    Brukar dejta hundar  (dum fråga kräver dumt svar)
  • Skulle du någonsin dejta någon med mkt tatueringar?
    -
    Ja.
  • Vilka personlighetsdrag måste en partner ha?
    -
    Ärlig och humor
  • Äter du frukost dagligen?
    -
    nej
  • Brukar du hamna i trubbel på lektionerna?
    -
    nej
  • Bryr du dej om hur många kalorier det är i det du köper?
    -
    Nej.
  • Vem var den senaste personen som gjorde dej arg?
    -
    Minns inte.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn?
    -
    Vet ej
  • Vad säger du till dej själv när det känns svårt?
    -
    Brukar inte prata med mig själv
  • Skulle du säga att du är trendig?
    -absolut inte
  • Tycker du om att krama folk?
    -
    Bara såna jag känner
  • Får du dåligt samvete när du har ätit kött?
    -
    Nej.
  • Vilka röstade du på i senaste valet?
    -
    Centerpartiet såklart!
  • Hur gör man dej glad?
    -
    Man skrattar ihop med mig
  • Vem älskar du mest i hela världen?
    -
    Mina nära såklart
  • Har du några psykiska problem?
    -
    Inte vad jag vet om men det kanske beror på vem man frågar :)
  • Bästa raggningsrepliken?
    -
    ...
  • Vilken är din favoritdans?
    -
    ...
  • Vad har du för dator?
    -
    Bärbar Acer
  • Hur stor skärm har du?
    -
    vet ej

Nehe,hörru ni, regnar ute men det står en liten ängel vid dörren och piper. På med galonisarna och ut och gå Carro!
See you!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gud vad bra vi var på redovisningen. Pratade med Linda på väg till bilen och fick berömm för att vi var så bra. Hon såg lite snopen ut när jag sa att vi börjat öva kvart i ett. Vi är bäst så är det bara! Kunde inte låta bli att läsa din lista över dig själv och på tal om kalorier kanske vi ska beställa bord i alla fall till fredag. Jag håller på och kolla om jag kan få skuss så jag kan låta bli isvattnet. Plugga riktigt duktigt nu så hörs vi kanske i morgon.
Kram Ann-Sofie

2007-05-29 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback