Here we go again!

Nu är det dags för en klagostund!!!
Ett tips till alla som tänkt sig en utbildning med hjälp av ett universitet. Tänk efter riktigt ordentligt innan dem får sätta klorna i dig, för jag lovar att det liv du en gång haft, de vänner som du en gång kännt, kommer försvinna för det finns ingen tid över för lek!!!
Idag är det alltså onsdag. Nästa vecka på fredag gör jag sista dagen för terminen men innan dess:
2 tentor att klara,
ett förhör på växter,djur och fågelläten,
en saga att skriva och måla akvarellbilder till,
bygga upp en 3D modell av en strand,
skriva en artlista med alla växter och djur som vi sett under fem veckor
som sag, think twice, innan ansökan skickas in!!!!
MVH/ en förbannad och gråtfärdig carro

Kommentarer
Postat av: Bess

Ett tungt program, min vän!!! Men du, ta ett djupt andetag och ta tjuren vid hornen. Jag vet att du klarar det. Håller tummarna och tänker på dej hela tiden. Och Carro, G räcker, man måste inte ha MVG.
Kram från moster

2007-05-24 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback