Hej!

Hallå alla vänner!
Lördag idag och solen tittar faktiskt fram bland molnen, men så fort det kommer lite värme i detta land kommer självklart blåsten och kyler ner luften igen. Visst är den svenska sommaren underbar!
Har varit och skjutit under förmiddagen,tänkte jag skulle träna upp mig lite inför bockjakten och norrlandsjakten. 16 augusti då blir det bockstek till middag på Annedal!!! Haha jag kommer väl antagligen att trilla ur passet av nervositet om han tittar fram så det ända som blir sjkutet den dagen är väl kanske en skadesjkuten Carro. Jaja, jag lär göra ett försök iallafall. Makaber som jag är så skulle jag vilja ha ett bockhorn på väggen udertecknat Carro Gräsberg! Dammade just av Jannes trofeer. 13 st, jag har ju lite att ta igen...

Dags att göra något nyttigt kanske!
SeeYou!

hits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback