Dyr

Dyr
God kväll alla kära vänner!
Ämnet ikväll faller in på djur. Många år av mitt liv har varit djurlöst men nu är det allt annat än det. Hemma har vi tre underbara (dock inte alltid så underbara) jämnthundar. TRE kanske vissa tänker och ja, ibland känns det som om dem är hundra stycken men om nån av dem inte är i närheten så känns det faktiskt tomt. När dessa varelser en gång har klivit in i ens värld så tror jag att många håller med mig när jag säger att då kan man inte vara utan dem. Och det finns nog ingen som kan säga att "Dyrre puffen" som ni ser på bilden inte är otroligt söt! Han är nu fyllda 10 månader och är vansinnigt galen! Han gör oftas som han själv vill men vi jobbar på det och hoppas på att han nån gång ska lära sig att veta hut!!
Nehe vänner, nu är det dags för kvällsmacka och te innan sängen ropar på mig för imorgon bär det av till skolan igen!
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Tryntilda

Det finns i alla fall bara en Dyre Puff. Han vet vad han vill.

2007-01-21 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback