Abbe!

Hallå i stugorna!
Nu är lammet identifierad...baggen Abbe har kommit till världen! Jag höll tummarna när jag stack in handen men tyvärr. Där hängde den...pungen. Lite besviken Carro men ack så gò han är. Jag snuffsade in näsan i pälsen och han luktar faktiskt bebis, kanske med en uns av får men åndå! Jag kanske är lite töntig men den är inte svårt att fälla en tår eller två när man tittar på han!! Samma känsla som när Dyr hittade vägen ut! Djurbebisar är ju något speciellt tom vildvinskultingar är ju söta. Men som jag brukar säga: Det finns inga fula barn bara fula föräldrar!
Tack och hel för mej!

Kommentarer
Postat av: mrsmama

Det stämmer fan riktigt bra det där du skrev om att det inte finns några fula baran bara fula föräldrar...med vissa undantag förståss som jag inte tänker gå in på men vi har nog samma åsikt om det fallet ( människa ) men som sagt finns det ju undantag i alla kategorier...

Puss och heeeej

2007-01-23 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback